Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Agroproduct Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.rimet.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.rimet.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Általános tudnivalók

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.rimet.hu. weboldalon található elektronikus áruházon keresztül történik. Az Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályozza.

A webshop szolgáltatásai elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is.

A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. Amennyiben nem kap megrendeléséről visszajelzést,kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben, továbbá a Fiókom/Rendeléseim menüben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés  írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

Üzemeltető adatai:

  • Cégnév: AGROPRODUCT Kft
  • Székhely: 5500 Gyomaendrőd, Munkácsy u. 8.
  • Telephely: 5500 Gyomaendrőd Munkácsy u. 8
  • Adószám: 10248243-2-04
  • Cégjegyzékszám: 04-09-000983
  • Számlaszám: K&H 10402245-50526566-82821004
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-74027/2014
  • Kamarai tagság: Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Rendelés menete

A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége elérhetőségeinken keressen bennünket.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

A rendelés során az adatokat értelemszerűen kell kitölteni Csak a pontosan megadott szállítási és számlázási adatok alapján tudjuk a megrendelést teljesíteni.

Vásárlás:

A termékek kiválasztása után a bevásárlókosárban (a lap oldalán) megjelenik a kiválasztott termék. Amennyiben a rendelt termékek és darabszámok megfelelőek, kattintson a “Kosár megtekintése” gombra.

Ha törölni szeretné a terméket, akkor ezt a termék termék melletti kuka ikonra kattintva tudja megtenni.
Itt még tudja módosítani a termékek darabszámát, továbbá lehetőség van még kiválasztani a szállítás módját. Ha minden rendben, akkor kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.
Fontos, hogy amennyiben a szállítási cím eltér a számlázási címtől, ezt külön adja meg az ennek fenntartott helyen. Amikor ezeket kitöltötte, majd kiválasztotta a fizetés módják, klikkeljen a “Megrendelés elküldése” gombra.

A megrendelés leadása minden esetben a számla kiegyenlítését vonja maga után.

A megrendelés leadásával ön elfogadja a szerződési feltételeket.
Elküldött rendeléséről online kapcsolat esetén pár percen belül e-mailben kap visszaigazolást (amennyiben nem kapott levelet, kérjük tekintse meg a Spam mappában is). Probléma esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben.

Árak:

  • A feltüntetett árak magyar forintban értendők és tartalmazzák az áfa-t.
  • A csomagolóanyagok ára utáni környezetvédelmi termékdíj megfizetésre került.
  • Az áfa-s számlát minden esetben a csomagban mellékeljük.

Szállítási költség:

A szállítási költségeket EZEN az oldalon tekintheti meg.

Fizetési módok:

  • Utánvéttel. A vételár kiegyenlítése történhet a termék átvételekor a futárnak, vagy a postaponton / csomagautomatánál
  • Előre utalással. Az utalással történt rendelés esetén csak a vételár számlára érkezése után teljesítjük a megrendelést.
  • Bankkártyával a Barion rendszerén keresztül. A Barionról ITT olvashat bővebben.

Szállítási határidő:

A rendelések feldolgozása minden munkanap 07.00-15.00 óráig történik.

A hétvégén beérkezett rendeléseket a következő hét első munkanapján adjuk át a szállítónak. A szállításban előre látható késésről minden esetben tájékoztatjuk a megrendelőt telefonon vagy e-mail-ben. A megrendeléseket igyekszünk 1-2 munkanapon belül teljesíteni.

Szállítás módja:

  • Házhoz szállítás esetén a megrendelt termékeket az MPL futárszolgálata szállítja Önnek a megadott címre, munkanapokon 08.00-16.00-ig.
  • Amennyiben Önnek kényelmesebb, választhatja a Postán maradó PostaPonti kézbesítést is.
  • Továbbá lehetőség van FoxPost csomagautomatába is kérni.

Elállás joga, menete:

Fogyasztó elállási joga 
  • (1) Ha a vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében a  rimet.hu  áruházban vásárolt termékek tekintetében.
  • (2) A fogyasztó elállhat a szerződéstől az telefonon, email címünkön, ill írásban 14 napon belül anélkül, hogy bármilyen indokot kelljen adnia erre vonatkozólag, vagy – ha a határidő lejárta előtt megkapta az árut – annak visszaküldésével. A fogyasztó az elállási jogát a termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a (i) termék átvételének napjától számított 14 napon belül, (2) több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen fogyasztó vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi, (iii) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Amennyiben  a rimet.hu ezen tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik. Amennyiben a 14 napos határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül a rimet.hu megadja a fogyasztónak a meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le. Az elállás közlése vagy a kereskedelmi termék időbeni eljuttatása elegendő az elállási határidő betartásához.
  • (3) Amennyiben a fogyasztónak minősülő vásárló eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeniA fogyasztó – a 11. § (2) bekezdésben foglalt eset kivételével – köteles a termék visszaküldésének közvetlen költségét viselni, ezen felül egyéb költség nem terheli. Áru visszajuttatása a következő címre lehetséges:
    • AGROPRODUCT Kft.
    • 5500 Gyomaendrőd
    • Munkácsy u. 8
  • (4) Az elállási jog gyakorlására vonatkozó információt és nyilatkozat mintát a jelen általános üzleti feltételek 1. sz. mellékletében található.
11. § Elállás következményei 
  • (1) Érvényes elállás esetén minden kölcsönösen kapott teljesítés visszatérítendő. Amennyiben a fogyasztó nem tudja visszatéríteni számunkra a kapott teljesítést, illetve csak részben tudja, vagy csupán a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő eredően elhasznált, vagy nem működő állapotban értékcsökkenten tudja visszaadni, kötelessége az ebből eredő kárt megtéríteni számunkra.
  • (2) A fogyasztót terhelik a termék visszaküldésének közvetlen költségei.
  • (3) A fogyasztó által kifizetett összeget – ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is – haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül utaljuk vissza. Ez a határidő az elállási szándék, kézhez vételekor kezdődik. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a rimet.hu  nem téríti vissza az ebből eredő többletköltségeket. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a rimet.hu mindaddig visszatarthatja visszafizetendő összeg kifizetését, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte és a tulajdonjog átruházása megtörtént (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni). A visszatérítés során a Spuribomt.hu  az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
  • (4) A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot 
12. § Felelősség
  • (1) Vásárló által kártérítés követelésére nincs lehetőség, kivéve a termékfelelősség körébe tartozó kártérítésekre, amennyiben életet, testi épséget, egészséget ért károkozáson alapul, valamint olyan egyéb károkat, amelyek a rimet.hu részéről történő szándékos vagy súlyosan hanyag kötelességszegésen alapulnak. Szerződésszegés esetén a rimet.hu  csak a szerződéseknél tipikus, előre látható és ténylegesen bekövetkezett károkért vállal felelősséget. A rimet.hu  részéről megfelelő, szerződésszerű teljesítésének minősül, amennyiben a termék a honlapon vagy a használati útmutatóban szereplő tájékoztatáshoz képest kedvezőbb, előnyösebb paraméterekkel rendelkezik.
  • (2) rimet-t semmilyen felelősség nem terheli amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma a vásárló által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatokra miatt következett be,
  • (3) A kiválasztott termék adatlapján feltüntetjük a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat, a használati utasításokat azzal, hogy a kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól részletesen a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat. Az általunk forgalmazott termékhez a jogszabályi előírások keretein belül használati útmutatót csatolunk, azonban amennyiben véletlenül mégsem kapná meg a termékkel együtt kérjük ezt a tényt haladéktalanul, még a termék használata előtt szíveskedjen jelezni az ügyfélszolgálatunknak, és természetesen haladéktalanul pótoljuk.
1. melléklet

  • Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
    (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

    Címzett:
    AGROPRODUCT Kft
    5500 Gyomaendrőd
    Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

    Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
    Rendelés egyedi azonosító száma:
    A fogyasztó(k) neve:
    A fogyasztó(k) címe:

    A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

    Keltezés

Panaszkezelés:

Bármilyen panaszával, észrevételével, forduljon bizalommal hozzánk az elérhetőségeinken,igyekszünk orvosolni problémáját, ha ez mégsem sikerül, a következő lehetőségek állnak a rendelkezésére:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.